2e Pinksterdag ook rustdag - Reisverslag uit Fichtelberg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu 2e Pinksterdag ook rustdag - Reisverslag uit Fichtelberg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

2e Pinksterdag ook rustdag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Mei 2012 | Duitsland, Fichtelberg

Vandaag weer 'n heerlijke rustige dag gehad. Met 'n goed boek (iPad) voor de tent was genieten van de langskomende eekhoorntjes. Af en toe vielen er wat druppels en in de loop van de dag zakte de temperatuur aardig. Tijd dus om morgen maar weer eens verder te gaan.
Met weer wat klimmetjes morgen gaat het waarschijnlijk wel de grens van Tjechie al over. Als ik de komende dagen geen verslagje plaats zal dat kunnen komen doordat ik geen internet heb. Morgen Cheb. Dat is 'n redelijk grote plaats en misschien kan ik daar weer 'n pre-payd kaartje kopen.
Grtjs Jan

• 28 Mei 2012 - 20:32

Dike Keijman:

Hoi Jan,
    Je bent mooi opgeschoten zeg!
    We zagen op een foto dat jij dat "handige"Helinox Chair One meegenomen hebt.
    Onze vraag: is het een aanrader, zit het ding een beetje en is het handig in te vouwen ed?
    We wegen wel wat meer als jij.....wat denk je?
    Heel veel reisplezier, we volgen jou en genieten mee!
    Dike en Henk K

• 28 Mei 2012 - 21:01

Jorine:

Ha Jan,
    Schattig dat eekhoorntje! Veel succes de komende 'klimmetjes' op weg naar de grens met Tsjechië.
    We merken wel of er een verslagje komt. Ben je nog veel leuke mensen tegengekomen onderweg?
    Veel groetjes!

• 29 Mei 2012 - 06:58

Brigitte:

Hoi Jan, even wat rust voor de volgende klimmetjes is zeker niet verkeerd.
    Ik heb via google maps gekeken waar je nu zit. Je bent al goed op weg. Op naar de Tjechische grens.

Groetjes, Brigitte

• 29 Mei 2012 - 07:40

Geert:

Hallo Jan,
    succes met je klimmetjes vandaag.
    Knap hoor, nu al bijna in Tsjechië.
    Fiets niet te hard zodat je van de mooie omgeving kunt genieten ;-).
    Fiets ze en geniet ze.

Groeten Geert

• 29 Mei 2012 - 13:14

Jan:

Stoeltje zit prima. Is makkelijk op te vouwen en volgens mij is deze sterk genoeg. Bij Spac-Sport gekocht. Overal zelfde prijs en daar was deze op voorraad.