1e Pinksterdag rustdag - Reisverslag uit Fichtelberg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu 1e Pinksterdag rustdag - Reisverslag uit Fichtelberg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

1e Pinksterdag rustdag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

27 Mei 2012 | Duitsland, Fichtelberg

Nog wat slap in de benen van gisteren, 'n wandelingetje door het bos (alles naar beneden) gemaakt en in het dorp opzoek gegaan naar het auto/vliegtuig-museum.
Aan veel kon je zien dat dit meer naar het oosten is. Auto's en motoren waren er veel die we bij ons niet veel zien. Tatra, Trabant en veel Ural. motoren.
Ook veel andere leuke museumstukken zoals 'n hele snelle tractor.
Morgen zal wel weer 'n wandeldagje worden.
Grtjs Jan

• 28 Mei 2012 - 14:57

Lida En Johan:

Hallo Jan, dankzij je pa krijg je steeds meer 'followers'.

Net je hele reisverslag gelezen en zijn vol bewondering. Je einddoel is meer dan de moeite waard. Ooit waren we een paar dagen in Praag (toen nog achter het IJzeren Gordijn). Ze verkopen er in elk geval heerlijk ijs! Ook is er een prachtig technisch museum.

We wensen je veel succes bij het vervolg van de tocht en blijven je volgen.

Groeten van Lida en Johan.

• 28 Mei 2012 - 18:41

Anne-Marie:

Niet alleen via je vader, maar ook via je ome Piet krijg je meer followers! Ik wist dat je zou gaan, maar niet precies wanneer. Al je verslagen bijgelezen. Geweldig dat je dit in je uppie doet. Je zal jezelf weleens goed tegenkomen, denk ik ;-). Ik hoop dat je fijne rustdagen hebt gehad, zodat je er weer tegenaan kan. Ik blijf je volgen.....
    Liefs van je nichtje