3e dag in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jan Peters - WaarBenJij.nu 3e dag in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jan Peters - WaarBenJij.nu

3e dag in Praag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 Juni 2012 | Tsjechische Republiek, Praag

Zaterdagavond naar 'n uitvoering van 'n strijkorkest geweest in het Rudolfinum. Prachtige muziek van Hayden, Mozart en diverse andere componisten.
Deze zondagochtend lekker uitgeslapen.
Na het ontbijt, wat weer bestond uit de broodjes ham, kaas, jam en wegspoelen met jus de orange, naar het techniek museum gewandeld. Dit museum was werkelijk Super. Transport, fotografie, drukkunst en nog veel meer. Daarna (even met de plu op) naar het station gelopen om uit te zoeken hoe de terugreis zal gaan.
Als het morgen niet te nat is nog even naar de mooie kerk net tegenover de camping, aan de andere kant van de Moldau
Grtjs Jan

• 03 Juni 2012 - 19:55

Richard W.:

Jan, gefeliciteerd met het halen van je eindbestemming "de mooie stad Praag", petje af. Wat een mooie rit heb je gemaakt. Heb je al nieuwe plannen, bijv. de weg naar Rome :-) . Ik wens je een mooie en veilige terugreis.
    Gr. Richard

• 04 Juni 2012 - 07:25

Brigitte:

Yèh, top. Mooie prestatie. Geniet nog even van Praag. We lezen of horen wel wanneer je weer terug bent in ons koude, natte kikkerlandje. Groetjes Brigitte

• 04 Juni 2012 - 17:29

Johan En Lida:

Hallo Jan, dat heb je vlug gedaan, doen we je nog niet na. Je bent wel erg snel langs de brouwerij in Pilzen gefietst, of heb je heimelijk toch een excursie gemaakt? Een pilsje zou er met al die inspanning best ingaan, niet? Maak je over de terugreis nog even geen zorgen, je hebt nog tijd. Vergeet vooral het aposteluurwerk en de joodse begraafplaats niet.
    Vanuit onze eigen ervaring in Praag een tip: houdt in een restaurant je bestek goed vast zolang je niet bent uitgegeten. Voor je het weet is je (half)volle bord verdwenen, want ze houden van opruimen!
    Geniet nog van deze mooie stad, we blijven je volgen.
    Groeten van Lida en Johan.

• 05 Juni 2012 - 07:31

Celine:

Top Jan! Gefeliciteerd met deze mooie prestatie! Geniet nog van je tijd in Praag!
    Hier alles goed, alles onder controle! Zelfs de LDAP ;)
    Liefs, Celine

• 07 Juni 2012 - 08:35

Celine:

Hoi Jan,
    We branden van nieuwsgierigheid! Hopelijk snel weer een update!
    Groetjes, Celine