Vandaag in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jan Peters - WaarBenJij.nu Vandaag in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jan Peters - WaarBenJij.nu

Vandaag in Praag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Juni 2012 | Tsjechische Republiek, Praag

Vanmorgen op tijd vertrokken. De halve nacht niet geslapen van de regen die pas ophield toen ik ging inpakken. De laatste etappe ging wat makkelijker omdat ik voor de afwisseling eens wind mee had. 125 Km was wel 'n flink stuk maar toen Praag op de fietsbordjes stond begon het aftellen. Praag van de zuidkant binnenfietsend, was het even zoeken naar de juiste camping.
Mooi plekje op 'n schiereiland in de Moldau, dicht bij het centrum. Eind van de middag even het centrum in geweest om de sfeer te proeven van de komende dagen.
Nu op tijd m'n bed in want de benen willen niet meer.
Grtjs Jan.

• 02 Juni 2012 - 11:37

Marian:

Mooie prestatie geleverd, en dat in je eentje top Jan.
    Ga genieten van de mooie stad Praag en rust ook even lekker wat uit
    Veel plezier nog.
    groetjes Marian

• 02 Juni 2012 - 16:58

Pa:

dat zie ik graag Jan geariveerd in Praag
    en dat is wel een felicitatie waaard Jan geniet een paar dagen
    van die mooie gouden stad neem er de tijd voor maar eerst wat rusten
    dat is ook nodig
    geniet nog wat en dan spoorslag naar huis
    groetjes pa

• 02 Juni 2012 - 20:42

Hans De Vaan:

Zo Jan,... en nu weer terug....
    groetjes van uit Holland
    :-)

• 03 Juni 2012 - 06:15

Anne-Marie:

Zooooo, van harte hoor!! TOPPrestatie!! Geniet de komende dagen, Praag is prachtig! Liefs van hier ook van ome Piet. Hij logeert hier momenteel. Straks gaan we naar je vader op de koffie.

• 03 Juni 2012 - 17:52

Gerrie:

Heel goed gedaan Jan. Volgens mij had je niet verwacht zo snel op de plaats van bestemming te zijn. Maak er nog een paar mooie dagen van in Praag.

Groetjes uit het regenachige Nederland.