Toch maar gefietst vandaag - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu Toch maar gefietst vandaag - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

Toch maar gefietst vandaag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

25 Mei 2012 | Duitsland, Berlijn

De rustdag is vandaag 'n rustige fietsdag geworden. Na vanochtend even bij de tandarts langs geweest te zijn met vol bepakte fiets, in 'n lekker rustig tempo doorgefietst tot Bad Rodach. Dit is het laatste stukje van de route tot de Tjechische grens. Nog 3 of 4 dagen fietsen dan Heb ik Duitsland er op zitten. Laatste stuk zal wel zwaar wezen door het Fichtelgebergte. Maar daar heb ik dan ook alle tijd voor.
Weer 'n leuke camping gevonden met 'n zwemvijver in het bos. Klinkt leuk maar het stikt (steekt) hier van de muggen.
Morgen dus zo wie zo verder fietsen want dit os voor 1 avond nog te doen maar zeker niet langer.
Grtjs Jan

• 25 Mei 2012 - 20:38

Ad En Gerrie:

Hoi Jan,

Waarom ben je eerst bij een tandarts langs geweets?
    Heb je wel muggen spray en azaron of iets dergelijks bij je?

Hardstikke goed dat alles tot nu toe op schema ligt.

Ad en Gerrie

• 25 Mei 2012 - 21:36

Jorine:

Hi Jan,
    De tandarts... Dat klinkt minder goed.
    Je gaat alleen veel te hard, joh. Vergeet je niet te genieten? Super om via de site te volgen hoe jouw reis verloopt.
    We hebben je gemist bij het etentje vanavond, maar dat doen we in september nog een keer over!
    Veel groetjes, Jorine