Steeds minder Km - Reisverslag uit Breitungen, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu Steeds minder Km - Reisverslag uit Breitungen, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

Steeds minder Km

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

24 Mei 2012 | Duitsland, Breitungen

Vanmorgen opgestaan onder 'n bewolkte hemel met 'n aangename temperatuur van ongeveer 19 graden. Nadat de tent opgerold achter op de fiets zat kwamen de buren nog even vragen of ik zin had in koffie en met hun mee wilde ontbijten. Dat was natuurlijk wel even super. Boter en koffie bij het ontbijt. De afgelopen week had ik alleen maar kaas en lauwe jus de orange.
Na zo'n 10 Km samen gefietst te hebben gingen we ons eigen weg en ben ik onder weer een stralende hemel tot Breitungen gefietst. (67 Km) Het kwik was inmiddels al weer opgelopen tot ongeveer 30 graden.
De camping hier in Breitungen is hagelnieuw (Europees geld) met strand aan een mooi meer.
Morgen blijf ik hier nog maar 'n dag anders ben ik te snel in Praag.
Grtjs Jan

  • 24 Mei 2012 - 19:26

    Eric:

    Hallo Jan,

    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, leuk om te lezen hoe je reis verloopt. Prachtige manier om veel te zien en mensen te ontmoeten. Je gaat toch niet zo snel als ik dacht....

    groeten,

    Eric

  • 25 Mei 2012 - 06:27

    Brigitte:

    Toch wel lekker een kopje koffie in de ochtend. Goed dat je weer een rustdag neemt. Nog geen lekke band gehad?

  • 25 Mei 2012 - 09:02

    Hans De Vaan:

    en dat helemaal alleen Jan...??
    tis zooon mooi weer om te vliegen joh....
    vliegen.... en niks kapot vliegen dan...
    succes bij je verdere reis
    groetejs uit het zonnige Druten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Jan op de fiets.

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 22107

Voorgaande reizen:

13 Juni 2021 - 30 Juni 2021

Jan Peters doet een rondje Nederland

28 April 2018 - 27 Mei 2018

Jan op de fiets naar Florence

01 April 2015 - 27 April 2015

Fietsen naar Warburg

17 Mei 2012 - 30 Juni 2012

Op de fiets naar Praag

Landen bezocht: