warme dag met lekker eten - Reisverslag uit Creuzburg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu warme dag met lekker eten - Reisverslag uit Creuzburg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

warme dag met lekker eten

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 Mei 2012 | Duitsland, Creuzburg

Ondanks de 30 graden vandaag toch weer 90 Km gemaakt. Aan de natte fietspaden was te zien dat ik toch mooi tussen de buien door fiets.
Weer door prachtige dorpjes gekomen. Creuzburg heeft ook weer 'n mooie burgt waar ook nog 'n lekker Colatje geschonken werd. Later op de markt nog even 'n biertje en daarna uit eten bij de buren. 'n gezellig Oosterijks echtpaar had mij uitgenodigd om vanavond mee te eten (asperges). De buurman heeft nog even na het eten de foto's laten zien van zijn racewagens (porsches) en nog wat andere types. Morgen weer rustig verder en volgens de voorspellingen van het weer ook iets koeler.

Grtjs Jan

• 24 Mei 2012 - 07:23

Leon:

Je bent al goed bijgekleurd zo te zien!
    Neem je wel voldoende tijd om alles te bekijken? Als ik op de kaart kijk krijg ik de indruk dat Creuzberg al zo goed als halverwege is, en je bent vandaag pas een week weg :-)

Groeten uit een ook behoorlijk warm Nijmegen,
    Leon

• 24 Mei 2012 - 08:14

Franca:

Hoi Jan, Ook ik ga je reis volgen. Succes en geniet er van.