Eerste klim van 12% - Reisverslag uit Witzenhausen, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu Eerste klim van 12% - Reisverslag uit Witzenhausen, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

Eerste klim van 12%

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

22 Mei 2012 | Duitsland, Witzenhausen

Dacht ik vanmorgen nog 'n rustig dagje te fietsen onder een stralende hemel, werd het toch wel even anders.
Een mooie omgeving maar de route ging van het Diemeldal naar de Werra. Mooi door het bos maar met veel klimmen (en ook weer naar beneden). Daarna In Hann.Munden maar lekker op het plein bij de kerk, van koffie (en Cola) met appeltaart zitten uitrusten.
Na 'n rondje gewandeld te hebben rond de Kerk, weer rustig doorgefietst langs de Werra tot Witzenhausen. Voor vandaag zat er niet meer in. (75 Km) Hier op de camping staan ongeveer 15 caravans uit Holland.
Morgen wordt het weer 'n warme dag en
probeer ik het maar weer rustig aan te doen tot Creuzburg. Zo, de was is droog even opruimen zodat ik het morgen weer fris aan kan.
Grtjs Jan

  • 22 Mei 2012 - 17:53

    Gerrie:

    Leuke manier om je was te drogen. Gelukkig dus maar dat het niet regent.

    Groet

    Gerrie

  • 22 Mei 2012 - 19:48

    Marian:

    Zo te lezen wordt de route nu wel wat zwaarder met al die klimpartijen. Met die warmte lijkt het me wel fijn om dan door de bossen te fietsen volgens mij heb je dan wat schaduw. Ik zie wel dat de fiets ook een mooi hulpmiddel is om je drooglijntje te spannen. Succes verder met fietsen.

    Groetjes Marian

  • 23 Mei 2012 - 06:10

    Brigitte:

    Wat een mooie groene camping en het oogt nog lekker rustig. Ruime plek ook. En nog steeds goed weer. Creative oplossing dat waslijntje. De foto's geven een goede indruk. Succes met weer een klim. Groetjes Brigitte

  • 23 Mei 2012 - 08:46

    Rob:

    12% lijkt mij erg zwaar heb je dat kunnen fietsen? Vol houden Jan, het ziet er allemaal erg goed uit en je boft met het weer, leuke campings zo te zien. succes op de komende etappes.

  • 23 Mei 2012 - 09:24

    Pa:

    zo te zien is er een reactie van mij de mist in gegaan en die ging over de stad Paderborn
    jammar natuurlijk
    de dag ritjes worden door het klimmen en dalen natuurlijk korter maarerzit al een mooi stukje
    op fiets rustig verder en hou je taai

    groetjes pa

  • 23 Mei 2012 - 10:00

    Peter:

    Mooi Jan, je foto's zien er goed uit, het lijkt wel alsof je alleen maar in mooie omgevingen rondfietst en -loopt. Je bent goed bezig en het is leuk om even te kunnen lezen hoe het met je gaat. Heel veel plezier en succes toegewenst voor de resterende tijd!

    Hartelijke groeten, Peter

  • 23 Mei 2012 - 11:47

    Mark:

    Hoi Jan,

    Goh, wat leuk! Ik wist het helemaal niet, maar je collega's brachten mij zojuist op de hoogte van je reis. Mooie tocht. Ik ben vroeger ook enkele keren op fietsvakantie geweest. Nederland, Belgie, Luxemburg, Franktijk, Zwitserland, etc. Praag heb ik slechts per auto bereisd, dus een diepe buiging.

    Heel veel plezier en sterkte met de klimmetjes!

    Groeten, Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Jan op de fiets.

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 22073

Voorgaande reizen:

13 Juni 2021 - 30 Juni 2021

Jan Peters doet een rondje Nederland

28 April 2018 - 27 Mei 2018

Jan op de fiets naar Florence

01 April 2015 - 27 April 2015

Fietsen naar Warburg

17 Mei 2012 - 30 Juni 2012

Op de fiets naar Praag

Landen bezocht: