Maandag, riviertjesdag - Reisverslag uit Trendelburg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu Maandag, riviertjesdag - Reisverslag uit Trendelburg, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

Maandag, riviertjesdag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

21 Mei 2012 | Duitsland, Trendelburg

Na Paderborn de route naar het zuiden gefietst. Eerst langs de Alme, daarna langs de Altenau en als laatste vandaag langs de Diemel.
Onderweg langs het mooie stadje Warburg gekomen. Ik kon het niet meer opbrengen om door het centrum te fietsen (Warburg ligt 100 meter hoger). Ik had deze ochtend al wat klimmetjes van 8 en 10% gehad. Het was dus gewoon even op. Snap niet waarom die fietsroutes niet gewoon het riviertje blijven volgen. Volgens mij heeft de schrijver van deze route, elektrische trapondersteuning.
Leuke camping gevonden in Trendelburg. Dit stadje heeft nog een burgt die nog in oorspronkelijke staat is.

Door de diverse klimmetjes vandaag niet zo veel kilometers gemaakt. ( ongeveer 80 )
Het weer zit nog steeds mee. Morgen verwachting: zon bij 26 graden.
De receptie vertelde dat het t/m gisteren afgewisseld werd met zon, regen en onweer. Het dreigt nog steeds elke dag maar tot nu heb ik steeds geluk gehad.
Grtjs Jan

• 22 Mei 2012 - 06:42

Leon:

Hi Jan, goed om te lezen dat je reis voorspoedig verloopt. Mooie foto's ook!
    Ben je nu al op een derde van de trip naar Praag? Dat schiet lekker op! Goede reis weer gewenst voor de komende dagen, en ik blijf je avonturen volgen!