Zware 2e dag. - Reisverslag uit Hamm, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu Zware 2e dag. - Reisverslag uit Hamm, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

Zware 2e dag.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 Mei 2012 | Duitsland, Hamm

Zware 2e dag.
Vandaag de eerste heuvels gehad klimmetjes naar 100 meter met 8% was om er even in te komen. Het begon deze ochtend wat bewolkt maar in de loop van de dag trok het weer helemaal open. Net met 'n paar druppels de tent opgezet in Uentrop. Dat is 'n dorpje net voorbij Hamm. Leuke camping aan........ de snelweg. Dat wordt dus vannacht met de oordoppen in slapen.
De weersvoorspellingen zijn voor de komende dagen niet zo best. Morgen dus maar 'n korte route tot ergens bij Paderborn. Ik hoop dat als ik door Lippstadt kom, het dan 'n beetje goed is want dat stadje lijkt de moeite waard om door het centrum te fietsen. Op verzoek: vandaag weer ongeveer 110 Km gemaakt
Grtjs Jan

• 18 Mei 2012 - 17:17

Marian:

Hallo Jan, maar hopen dat het s'nachts niet zo druk is op de snelweg en dat je toch een beetje kunt slapen. wel een mooie route om te fietsen zo langs het water. Fijne reis verder en we duimen dat het met de regen mee zal vallen.
    groetjes marian

• 18 Mei 2012 - 17:28

Rob S :

Hallo Jan, het gaat voorspoedig zo te horen, het slapen zal wel lukken als je moe genoeg ben kan je zelfs staande slapen. Hoeveel km's heb je vandaag afgelegd? Mooie route zo te zien.
    Het ga je goed morgen en maar hopen dat het weer mee zal vallen.

Gr. Rob

• 18 Mei 2012 - 22:31

Yvon:

Hi Jan.

Zomaar een onverwachtse groet voor je uit het wonderschone dorpje aan de Waal, Beuningen :)
    Van Marian hoorde ik van je monstertrip....pfff
    Heel veel succes enne........een biefstukje in je broek schijnt te helpen tegen zadelpijn :)

Succes.

Groetjes, Yvon