3e dag Paderborn - Reisverslag uit Thune, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu 3e dag Paderborn - Reisverslag uit Thune, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

3e dag Paderborn

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 Mei 2012 | Duitsland, Thune

Vandaag 'n rustige dag gefietst. Om 8 uur vertrokken met hier en daar 'n wolkje maar overwegend zon. Weer 'n mooie route verder langs de Lippe. In Hovestadt ging het fietspad door de Kasteeltuin. Lippstadt was zeker de moeite van het wandelingetje waard. Rond de kerk was er markt en dus even genieten van 'n broodje vis. Daarna doorgefietst tot net voor Paderborn. Hier 'n leuke camping gevonden aan de Lippesee. (eigen douche en toilet per kampeerplek). Vandaag toch weer 80 Km gefietst. Vanmiddag wezen zwemmen in de Lippesee en daarna ben ik even boodschappen wezen doen in Sande. Morgen blijf ik nog 'n dagje hier en fiets morgen alleen even het centrum van Paderborn in.
Grtjs Jan.

• 20 Mei 2012 - 12:47

Ad En Gerrie:

Hoi Jan,

Foto's zien er leuk uit.
    Heb je nog goed kunnen slapen langs de snelweg?
    Vandaag dus lekker een dagje rust. Volgens mij tref je het tot nu toe redelijk met het weer.
    Ik zou zeggen, laat dat zo blijven.
    Succes verder,

Ad en Gerrie