1e dag zit er op - Reisverslag uit Schermbeck, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu 1e dag zit er op - Reisverslag uit Schermbeck, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

1e dag zit er op

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Mei 2012 | Duitsland, Schermbeck

Biertje naast de stoel is het hier met zo'n 20 graden wel uit te houden.
Vandaag ongeveer 110 Km gefietst. Na Xanten ben ik bij Wesel met 'n pondje de Rijn overgestoken en heb daar de route opgepakt zoals die in het boekje "Fietsen naar Praag" staat beschreven. De bedoeling was om 'n camping bij Wesel te nemen maar na 'n rustpauze bij 'n vliegveldje kon ik er nog makkelijk 25 Km bij hebben op deze eerste dag. Het was hier in Schermbeck (aan de Lippe) wel even zoeken naar 'n camping. Er zijn er genoeg maar niet allemaal hebben ze vrije plaatsen voor fietsvakantiegangers. Het zonnetje schijnt nog wel maar het wordt al wat frisser. Ik ga zo even broodjes bestellen voor morgen ochtend. Zo rond 9.00 uur ongeveer weer vertrekken en dan zien we wel weer hoe ver we morgen kunnen fietsen.
Grtjs Jan

• 17 Mei 2012 - 16:35

Caroline:

Zo dat is een goede 1e etappe geweest zeg! Een uurtje vroeger vertrokken soms?
    Geniet alvast van je 1e vakantiemaaltje. Worden het asperges? Ik krijg ze in ieder geval wel vanavond.

Gr.
    Caroline

• 17 Mei 2012 - 18:48

Richard Waltman:

hoi Jan,

Ik wens je veel succes en ik hoop dat je nog veel zonnige dagen krijgt tijdens de rit.

Gr. Richard

• 17 Mei 2012 - 19:55

Gerrie:

Hoi Jan,

Fantastisch dat je al zo ver gekomen bent. Hopelijk hou je dit weer.
    Als je zo door gaat, kom je er wel.

Ad

HOE IS HET MET WEER HOU JE HET DROOG OF HEB JE AL MOETEN DROGEN
    JAN VERDER SUCSES METDE TRIP GROETJES PA

• 21 Mei 2012 - 05:49

Brigitte:

Het avontuur is begonnen. Wat een leuk compact stoeltje en een echt 1 persoonstentje.
    De spits (110km!) is eraf.