12e Dag. Rustdag in Jungholtz - Reisverslag uit Jungholtz, Frankrijk van Jan Peters - WaarBenJij.nu 12e Dag. Rustdag in Jungholtz - Reisverslag uit Jungholtz, Frankrijk van Jan Peters - WaarBenJij.nu

12e Dag. Rustdag in Jungholtz

Blijf op de hoogte en volg Jan

14 Mei 2018 | Frankrijk, Jungholtz

Een geplande rustdag met Caroline, Cor&Kitty. Een dagje toeristische dorpjes bezoeken hier in de Elzas. En natuurlijk bij een wijnhuis langs geweest om te proeven en te kopen.

Vandaag besloten om niet meer verder te fietsen, als tenminste mijn fiets in de auto past om mee terug te gaan.

Donderdag had ik de hele dag in de regen gefietst en ben net voor Colmar, met de fiets onderuit gegaan. Helaas. Wat schaafwondjes en behoorlijk pijn aan de linker ribben. Als ik mijn regenpak niet aangehad had, waren de schaafwonden waarschijnlijk wel erger geweest.

Deel 1 van de route tot Basel heb ik gefietst. Of ik nog ‘n keer deel 2 Basel-Florence ga fietsen, weet ik nu nog niet.

Nu nog even een paar dagen rust om woensdag mee terug te gaan naar Cuijk.


  • 14 Mei 2018 - 17:55

    Nico:

    Ha die Jan....

    Meedoen is belangrijker dan winnen.... Ik vind het knap wat je al gereden hebt... Ik zou zeggen proost...

  • 14 Mei 2018 - 17:58

    Nico:

    O en als je fiets niet past, je weet het, dan kom ik je halen.... Je belt me maar....

  • 15 Mei 2018 - 05:38

    Marian:

    Hoi Jan,
    Wat jammer dat je de tocht moet afbreken. Maar als je last van je ribben hebt is het ook geen pretje om door te fietsen. En het is inderdaad knap wat je al gefietst hebt, ik doe het je niet na. Geniet nu maar lekker van een wijntje. Nog een paar fijne dagen met Cor Kitty en Caroline.

  • 15 Mei 2018 - 19:28

    Harry:

    Shit Jan. Niet leuk en een beetje teleurstellend voor je. Je had je toch goed voorbereid dacht ik. Maar tja een val laat eigenlijk alles in duigen valken! Jan op een ander goed moment etappe 2 gaan rijden!! Je kunt het!!!

  • 18 Mei 2018 - 13:15

    Anneke Punt:

    Wat jammer Jan!
    Je was zo enthousiast en nu dit!
    Je hebt al heel wat mooie en leuke dingen meegemaakt en gezien.
    Complimenten voor je prestatie tot nu toe.
    Dat moeten anderen je nog nadoen!
    Zie nu eerst maar even bij te komen en geef je ribben de rust.
    Onder het genot van een wijntje kun je dan nadenken over een eventuele nieuwe of andere poging!
    Beterschap! en groetjes,
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Jan op de fiets.

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1162
Totaal aantal bezoekers 22084

Voorgaande reizen:

13 Juni 2021 - 30 Juni 2021

Jan Peters doet een rondje Nederland

28 April 2018 - 27 Mei 2018

Jan op de fiets naar Florence

01 April 2015 - 27 April 2015

Fietsen naar Warburg

17 Mei 2012 - 30 Juni 2012

Op de fiets naar Praag

Landen bezocht: