7e dag Varize - Mittersheim - Reisverslag uit Mittersheim, Frankrijk van Jan Peters - WaarBenJij.nu 7e dag Varize - Mittersheim - Reisverslag uit Mittersheim, Frankrijk van Jan Peters - WaarBenJij.nu

7e dag Varize - Mittersheim

Blijf op de hoogte en volg Jan

08 Mei 2018 | Frankrijk, Mittersheim

Het is warm vandaag. Weer veel heuvels, dus klimmen en dalen. Niet mijn ding. Nederland is toch ‘n stukje makkelijker, alhoewel je daar, voor het gevoel, bijna altijd wind tegen hebt. Ook dat kun je hier hebben, vandaag 3 a 4 oostenwind, en dat viel af en toe wat tegen. Zonder wind was het waarschijnlijk ook veel te warm geweest. Onderweg veel drinken dus. Ongeveer 3 liter aan water, Cola en jus de orange gedronken onderweg. Vandaag de vogeze achter me gelaten. Een mooie fietstocht met mooie vergezichten over heuvels en dalen, maar wel veel van het zelfde. Morgenochtend via Sarrebourg, naar het zuiden verder de Elzas in zakken.

• 08 Mei 2018 - 17:34

Toon:

Wij vinden het een hele prestatie dat je did nog doet.voor de aardigheid bekeek ik jou website en zag dat je een mooie maar beetje moeilijke dag had en even op reageren.
    Groetjes van Canada
    Wij zijn vandaag 64 jaar getrouwt en Jij bent 63 dachten wij.
    Fief en Toon

• 08 Mei 2018 - 17:48

Jan@multipeters.nl:

Hoi Jan,
    Fijn dat je goed weer hebt. Als het net zo warm is als hier mag het mischien een paar graden minder. Maar beter dit dan regen. Voor de heuvels was een e bike wel fijn geweest. Volgens mij ga je nog wel meer heuvels en bergen krijgen dus dat wordt nog wel meer klimmen.
    Veel fietsplezier nog.
    Groetjes Marian.

• 08 Mei 2018 - 20:28

Rob:

Hallo Jan,
    Alweer de 8e dag met prachtig weer, misschien iets te mooi , maar regen en windtegen lijkt mij ook niks. Ik sta er wel van te kijken dat je toch een redelijk afstand van 73 km in 4 1/2 uur aflegt met een gemiddelde van ruim 16 km per uur ondanks bergje op bergje af.
    Nu even doorbijten en je bent in Florence

• 09 Mei 2018 - 16:00

Kitty:

Hoi Jan, nog even en je wordt door ons verwend in Jungholtz !!!
    Groetjes,
    Cor & Kitty