3e dag. Na een koude nacht bleek het vanmorgen -2 - Reisverslag uit Wiesenbach, België van Jan Peters - WaarBenJij.nu 3e dag. Na een koude nacht bleek het vanmorgen -2 - Reisverslag uit Wiesenbach, België van Jan Peters - WaarBenJij.nu

3e dag. Na een koude nacht bleek het vanmorgen -2

Blijf op de hoogte en volg Jan

04 Mei 2018 | België, Wiesenbach

Bij het inpakken van de tent was het zo koud dat mijn fingers er pijn van deden, maar na tussendoor even binnen opgewarmd te zijn, eindelijk op de fiets gestapt.

Na de zware dag van gisteren leek het mij goed om vandaag maar wat rustiger te doen. Inmiddels net na Vith, op een camping in Wiesenbach aangekomen. Mooie plek op deze rustige camping gekregen waar ik het wel tot morgenochtend kan uithouden.

Geen winkels in de buurt, wel een restaurant om vanavond te eten. Er staan nog een paar hollanders hier op de camping.

Toen ik aan een van hen vroeg waar ergens en soort supermarkt was, werd mij gevraagd wat ik moest hebben. Mijn jusdeorange is op en voor €1 kon ik een pak overnemen. Morgen wel ergens onderweg nieuwe broodjes inslaan, als ik opweg ben naar Dasburg.

(de was zal wel zo droog zijn met het mooie weer nu).

• 04 Mei 2018 - 15:05

Anne-Marie:

Al heerlijk onderweg, Jan? Ik hoop dat het zonnetje dat wij deze dagen hebben, ook bij jou schijnt!
    Veel fietsplezier!
    Groetjes uit Duiven.

PS: Heb Gerrie al gesproken.

• 04 Mei 2018 - 15:11

Gerrie:

Heel goed, dat je dit nu allemaal weer doet.
    Dat het daar toch vannacht nog zo koud is geweest, dat je met half bevroren Fingers wakker werd.
    Als het weer daar net is als hier, geniet er dan nog maar van vandaag. Veel succes en sterkte op de rest van je reis.

• 05 Mei 2018 - 00:17

Charmaine:

Hoi Jan,

Kou en tegenwind was vast niet waar je op zat te wachten. Toch ben al een eind onderweg. Ik vind het knap hoor maar zou best ook wel op de fiets willen zitten. Maar die bergen staan ook nog te wachten dus... ik blijf wel in het vlakke Nederland.