5 Dagen fietsen, nu in Brilon - Reisverslag uit Gudenhagen, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu 5 Dagen fietsen, nu in Brilon - Reisverslag uit Gudenhagen, Duitsland van Jan Peters - WaarBenJij.nu

5 Dagen fietsen, nu in Brilon

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 April 2015 | Duitsland, Gudenhagen

Eindelijk 'n camping waar WiFi is.
Het weer kan niet beter. Overdag uitstekend om te fietsen.
Zondag in Warburg geweest. Leuke oude Hansestad. In het centrum waren er dit weekend middeleeuwse feesten. Gezellig maar wel druk.
Vandaag van Warburg naar Brilon gefietst. Dat was wel even klimmen. Willingen ligt 11 km verder. Rondom de camping staan allemaal bordjes voor langlaufen. (Wintercamping dus)
Morgen n dagje niet fietsen en even rust in Brilon.
Het is dat het overdag zo lekker weer is maar 's nachts -4 is ook niet alles.

• 20 April 2015 - 20:19

Hans De Vaan:

Jan tot zaterdag dan zijn we in Bad Sassendorf..
    PROWING

• 20 April 2015 - 20:58

Gerrie:

Wel prettig dat het overdag goed weer is, maar =4 s nachts is toch wel koud.
    En dan in een tentje.
    Je hebt vandaag in ieder geval ook weer gelachen, omdat je Toon en Fief kreeg via Facetime.
    Ik heb het nu zelf geprobeerd vanaf mijn Ipad, en dat is goed gegaan.
    Nu succes verder met het fietsen, en ik hoop dat het 's nachts wat warmer gaat worden.

Gerrie

• 21 April 2015 - 06:32

Anne-Marie:

Gewoon een paar extra sokken aan 's nachts! In ieder geval fijn dat het overdag lekker weer is. Ik heb jullie nog niet laten weten dat wij inmiddels opa en oma zijn geworden. Op 10 april is Quinn geboren. Een heel mooi kereltje! Als je weer terug bent dan praat ik jullie wel bij. Geniet nog van je mooie fietsvakantie en ik duim voor je dat de nachten wat warmer gaan worden!

Liefs Anne-Marie

• 21 April 2015 - 20:14

Marian:

Fijn dat het zo goed weer is, en 's nachts maar een trui aan in de slaapzak. Nog een paar fijne fietsdagen en veel plezier bij de vliegshow.

Groet Marian

• 22 April 2015 - 15:58

Rob :

Hoi Jan,
    Ik lees uit de korte stukjes die je schrijft dat het een mooie tocht is. Het is weer een behoorlijke afstand die je aflegt. Ben je vaker naar de vliegshow van PROWING geweest? Is deze de moeite waard om zo'n eind voor te rijden?
    Geniet verder van de reis en de hartelijke groeten van mij.

• 24 April 2015 - 14:13

Brigitte:

Mooie 'groene' camping. Oogt lekker rustig. In de korte broek, dus blijkbaar lekker weer.